Regulamin

W tym regulaminie zawarte są warunki i zasady działania Szkoły Na Czasie. Dokument ten jest integralną częścią oferty i zapisanie się na kurs językowy online jest możliwe wyłącznie po zaakceptowaniu niniejszego regulaminu.

§1 Definicje

1. Szkoła – firma Grzegorz Kiersk – Szkoła Językowa Na Czasie, NIP: 8393220724, REGON: 388088936, z siedzibą przy ul. Nad Śluzami 7/36, 76-200 w Słupsku, organizująca kursy językowe przez Internet.

2. Lektor – Osoba fizyczna pracująca na rzecz Szkoły, posiadający umiejętności językowe oraz umiejętności przekazywania wiedzy pozwalające na efektywne nauczanie języka obcego przez Internet, która została przeszkolona do wykonywania tego zadania, a której kompetencje zostały zweryfikowane.

3. Uczeń – Osoba fizyczna, która opłaciła kurs językowy, pakiet lekcji lub pojedyncze zajęcia, a także pracownik firmy oddelegowany na kurs języka obcego online.

4. Cennik – Cennik kursów językowych, pakietów lekcji oraz pojedynczych zajęć prowadzonych przez Internet, który widoczny jest na stronie https://szkolanaczasie.pl/sklep.

§2 Zakres świadczonych usług

1. Szkoła prowadzi kursy językowe w postaci zajęć indywidualnych oraz grupowych kursów języków obcych przez Internet. Kursy odbywają się przez cały rok kalendarzowy, również w święta i dni wolne od pracy.

2. Każdy Uczeń, który nie uczestniczył wcześniej w kursie prowadzonym przez Szkołę, może skorzystać z 30-minutowego, nieodpłatnego spotkania pokazowo-organizacyjno (zwanego dalej: darmowa lekcja próbna), podczas którego prezentowane są m.in. narzędzia dydaktyczne oraz sposób prowadzenia zajęć. Lekcja próbna ma na celu zapoznanie się Lektora i Ucznia, oraz ustalenie indywidualnego programu nauczania lub pomoc w wyborze kursu grupowego.

3. Co do zasady Uczniowi lub grupie przypisany jest jeden Lektor. Szkoła może przydzielić innego Lektora tymczasowo lub na stałe, na specjalne życzenie Ucznia lub grupy, oraz w przypadku, kiedy pojawi się taka konieczność.

4. Wszystkie lekcje trwają 60 minut. Wyjątek stanowią lekcje, których długość została zmieniona podczas indywidualnych ustaleń z Uczniem oraz lekcje, które są częścią kursu grupowego o innym, ustalonym z góry czasie trwania lekcji.

5. Pomiędzy Szkołą a Uczniem zawierana jest umowa ustna na przeprowadzenie kursu języka obcego przez Internet. Potwierdzeniem zapisu na kurs jest dokonanie płatności.

§3 Materiały dydaktyczne

1. Szkoła udostępnia Uczniowi wszystkie niezbędne materiały dydaktyczne nie pobierając za to dodatkowych opłat.

2. Uczeń nie ponosi również dodatkowych opłat za materiały ogólnodostępne w Internecie, które wykorzystywane są w trakcie trwania kursu.

3. Materiały dydaktyczne udostępniane przez Szkołę dostępne są w wirtualnym zeszycie, do którego Uczeń ma dostęp oraz możliwość edycji również poza godzinami zajęć.

4. W dowolnym momencie Uczeń może pobrać plik PDF swojego zeszytu i korzystać z niego w ramach użytku własnego.

5. Materiały przygotowane przez Szkołę są objęte prawami autorskimi i zabrania się ich rozpowszechniania oraz wykorzystywania w celach innych niż samodzielna nauka języka obcego.

6. W ramach uzupełnienia kursu Uczeń może zakupić na własny użytek dodatkowe materiały dydaktyczne takie jak podręczniki, słowniki, dostęp do aplikacji do nauki języków obcych itp.

§4 Terminy lekcji indywidualnych 

1. Terminy lekcji indywidualnych ustalane są podczas zajęć z Lektorem lub w niektórych przypadkach z Biurem Obsługi Klienta i mogą być stałe lub zmienne.

2. Za rozpoczęcie lekcji uważa się moment, w którym Lektor rozpocznie rozmowę z Uczniem przez komunikator internetowy o umówionej godzinie.

3. Czas spóźnienia Ucznia jest odejmowany od czasu trwania lekcji. Oznacza to, że pomimo późniejszego połączenia się Ucznia, lekcja kończy się o ustalonej wcześniej porze. Utraconego czasu Uczeń nie może wykorzystać w innym terminie.

4. Jeżeli Uczeń nie połączy się na spotkanie w ciągu 15 minut od godziny jego planowanego rozpoczęcia, lekcja uznana zostanie za przeprowadzoną. Wyjątkiem może być sytuacja, w której Uczeń przekazuje Lektorowi bezpośrednio lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta informację o swoim spóźnieniu.

5. W przypadku spóźnienia Lektora, lekcja może zakończyć się później, tak, aby czas połączenia nie uległ zmniejszeniu, lub czas opóźnienia Lektora może zostać dodany do innej lekcji.

6. Jeżeli lektor spóźnia się na zajęcia, należy o tym niezwłocznie powiadomić Szkołę telefonicznie lub mailowo na adres biuro@szkolanaczasie.pl.

§5 Zmiany terminu lekcji indywidualnych

1. Każdy Uczeń indywidualny może bezpłatnie zmienić termin lekcji na inny termin odpowiadający obydwu stronom.

2. Warunkiem bezpłatnej zmiany terminu lekcji jest przekazanie z 24-godzinnym wyprzedzeniem stosownej informacji Lektorowi lub Szkole, w postaci wiadomości SMS lub wiadomości wysłanej za pomocą poczty elektronicznej.

3. Podczas zmiany terminu lekcji należy pamiętać o terminie ważności wykupionego pakietu lekcji. Po jego upływie, niewykorzystane lekcje pozostaną w zawieszeniu przez 90 dni i mogą zostać aktywowane poprzez opłacenie kolejnego pakietu. Po tym terminie lekcje zostaną uznane za przeprowadzone.

§6 Terminy lekcji grupowych

1. Terminy lekcji grupowych ustalane są przed rozpoczęciem kursu i pozostają niezmienne przez cały okres jego trwania. W wyjątkowych sytuacjach takich takich jak niedostępność Lektorów, po uzgodnieniu z grupą, Szkoła może zmienić terminy lekcji.

2. Zajęcia grupowe rozpoczynają się o ustalonych z góry godzinach, niezależnie od ilości obecnych Uczniów. 

3. Spóźnienie, bądź nieobecność Ucznia w lekcjach grupowych nie powoduje zmiany harmonogramu zajęć oraz nie daje możliwości odbycia lekcji w innym terminie.

4. Jeżeli Lektor spóźni się na zajęcia lub z uzasadnionego powodu nie będzie miał możliwości przeprowadzenia lekcji, część lub cała lekcja stosownie do czasu nieobecności Lektora, zostanie przeprowadzona w innym dogodnym dla obu stron terminie.

§7 Płatności

1. Płatności dokonywane są z góry, przelewem bankowym na konto Szkoły lub za pomocą bramki płatniczej Stripe (płatności na stronie internetowej).

2. Dane do przelewu przekazywane są mailowo po zapisaniu się na kurs.

3. Uczeń powinien dokonać płatności po otrzymaniu danych do przelewu i nie później niż 48h przed rozpoczęciem lub kontynuacją kursu.

4. W przypadku, gdy płatność nie zostanie zaksięgowana na rachunku Szkoły w dniu umówionej lekcji, Szkoła może prosić o przesłanie potwierdzenia przelewu przed jej rozpoczęciem.

5. Płatności należy dokonywać zgodnie z Cennikiem lub indywidualnymi ustaleniami ze Szkołą.

6. O wykorzystaniu opłaconych lekcji lub po upływie terminu ważności pakietu oraz w przypadku chęci kontynuowania kursu konieczności opłacenia kolejnego pakietu, Szkoła informuje wiadomością SMS na wskazany przez Ucznia w numer.

§8 Wymagania systemowe i sprzętowe

1. Uczeń może uczestniczyć w kursie językowym za pomocą komputera lub urządzenia mobilnego takiego jak smartfon czy tablet.

2. W przypadku komputera, niezbędne do wzięcia udziału w kursie są:  

  • dostęp do szerokopasmowego Internetu;
  • przeglądarka Chrome (zalecana) lub inna przeglądarka z aktualną wersją wtyczki Java;
  • mikrofon i głośnik, lub słuchawki.

3. W przypadku urządzeń mobilnych niezbędne są:

  • dostęp do szerokopasmowego Internetu;
  • aplikacji Google Docs;
  • aplikacji Gmail.

4. W obu przypadkach zalecane jest posiadanie konta na poczcie internetowej Gmail.

§9 Rezygnacja z kursu

1. Uczeń może zrezygnować z kursu w każdej chwili, również bez wcześniejszego wypowiedzenia.

2. Jeżeli Uczeń nie wykorzystał wszystkich opłaconych lekcji, nie otrzyma za nie zwrotu.

3. O chęci rezygnacji z kursu, Uczeń powinien poinformować Szkołę mailowo lub telefonicznie.

§10 Problemy techniczne

1. Szkoła nie odpowiada za problemy techniczne występujące po stronie Ucznia.

2. W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie Lektora, ustalony zostanie nowy, dogodny obu stronom termin dla lekcji, które nie mogły się odbyć z tego powodu.

§11 Reklamacje

1. Uczeń ma prawo złożyć reklamację lub skargę.

2. Reklamacje i skargi należy wysyłać na adres biuro@szkolanaczasie.pl. Wiadomość powinna zawierać: dane Ucznia, dane Lektora, nazwę kursu oraz uzasadnienie reklamacji.

§12 Postanowienia końcowe

1. Opłacenie kursu jest potwierdzeniem umowy ustnej i jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

2. Szkoła może zmienić regulamin w dowolnym momencie informując o tym Uczniów drogą mailową.

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.